Odessa Market

2/03/2019 10:41:00 AM


Od zawsze moje zainteresowanie budziły sklepy z zagraniczną żywnością, raczej z oczywistego powodu. Ostatnio przechadzając się po okolicy zauważyłem szyld delikatesów Odessa Market.




Nie mogłem się powstrzymać żeby nie zajrzeć do środka i... nie zawiodłem się. Sklep ten jest pełen najróżniejszych produktów z Rosji, Ukrainy, Armenii, Gruzji, Kazachstanu i innych wschodnich państw. Nie zastanawiając się zacząłem szukać alejki z czekoladami, a tam spory wybór. Zdecydowałem się na trzy, każda z innego kraju.

Kandit to chorwacka firma z siedzibą w Osijek. Od jakiegoś czasu sprzedają czekolady pod marką Kandi. Po prawej stronie opakowanie jeszcze za czasów Jugosławii. Więcej TUTAJ.
 

Kolejnego opakowania nie trzeba przedstawiać, bo mówi samo za siebie. Co ciekawe, większość czekolad z Kazachstanu ozdobione są flagą, godłem czy konturem tego państwa. Ten egzemplarz został wyprodukowany przez Rakhat (Рахат) w byłej stolicy - Ałmaty.


Na koniec moskiewska Pobeda (Победа) z malowniczą etykietą. To był pierwszy wybór, nie mogłem odmówić tej wiewiórce 🐿😀


You Might Also Like

0 komentarzy

Sklep z prawdziwą czekoladą

Subscribe