Cortez Czekolada

7/18/2016 09:32:00 PM


Jeśli masz już dosyć zwykłej czekolady, albo chcesz podarować komuś ładny prezent, polecam ręcznie wytwarzane i zdobione tabliczki z belgijskiej czekolady polskiego producenta Cortez. Oprócz wysokiej jakości czekolady Cortez może pochwalić się oryginalnymi dodatkami. Ja na swoje urodziny otrzymałem od siostry mleczną z miodem, śliwką i cynamonem.


Wygląda ciekawie? Oto co jeszcze obecnie oferują:

  • Mleczna z orzechami laskowymi i migdałami
  • Ciemna z papryczkami chili i solą morską
  • Ciemna z jabłkiem i miodem
  • Ciemna z bananami i malinami
  • Biała z pistacjami i żurawiną
  • Mleczna z truskawkami (w mojej kolekcji)
  • Mleczna z wiśniami i jabłkiem (także już w kolekcji)
  • Mleczna z zielonym pieprzem, malinami i cytryną
  • Mleczna z ananasem i rozmarynem

Takie tabliczki do zdobycia między innymi w sklepach Czas Na Herbatę ;)

You Might Also Like

1 komentarzy

  1. Kiedy bylam mala dziewczynka kolekcjonowalam opakowania po czekoladach. W tamtych czasach byl to niezwykly challenge, bo byl to poczatek lat 80-tych. Szkoda, ze ich juz nie mam, bo z checia bym Ci je sprezentowala. Ja rowniez jestem zbieraczem, tylko nieco innych rzeczy-naparstkow. Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń

Sklep z prawdziwą czekoladą

Subscribe