Zakupy w Sekretach Czekolady

6/04/2017 07:29:00 PM



Do zakupów w Sekretach Czekolady przymierzałem się już od baaardzo dawna. Eleganckie opakowania i czekolada najwyższej jakości kusi od pierwszego zobaczenia. W swojej kolekcji posiadałem już trochę luksusowych opakowań, które dostałem właśnie od Pana Piotra z Sekretów Czekolady 3 lata temu. Relacja z tamtej przesyłki jeszcze na starym blogu TUTAJ.

Wybór był bardzo duży, finalnie zdecydowałem się na cztery tabliczki.
Dwie włoskie Domori: IL100% (tak, 100% kakao)  oraz IL Blend 70%. Do tego otrzymałem kilka innych opakowań tej firmy:


Dwie litewskie La Naya: mleczną 45% kakao z okruszkami chleba i miodem gryczanym oraz limitowaną edycję - gorzką 70% kakao z Wietnamu. Na zdjęciu także opakowanie po czekoladzie białej z pistacjami i kakaowymi nibsami:


W prezencie oprócz opakowań otrzymałem dwie tabliczki Menakao z Madagaskaru: gorzką 72% kakao oraz 63% kakao z solą morską i kakaowymi nibsami. Na zdjęciu w towarzystwie opakowań po dwóch mlecznych wariantach: z orzechami laskowymi i wanilią z Madagaskaru:


A oto reszta otrzymanych opakowań. Nagrodzone przez Academy of Chocolate Åkesson's i czeskie Jordi's ze zwierzakami oraz francuska Michel Cluizel i włoska Amedei.


Jestem wielkim fanem minimalizmu, dlatego te opakowania spodobały mi się najbardziej. Litewski producent czekolady Naive jest także sprawcą, nagrodzonej za najlepsze opakowania, serii Mulaté, o której wspominałem na facebookowym fanpage'u TUTAJ.


Dziękuję bardzo Piotrowi za wspaniałą paczkę, o której nawet nie mogłem marzyć!
Zapraszam wszystkich czekoholików na stronę Sekretów Czekolady, aby pozwolić sobie spróbować PRAWDZIWEJ czekolady.  

You Might Also Like

0 komentarzy

Sklep z prawdziwą czekoladą

Subscribe