Zimbabwe

7/18/2017 09:02:00 PM


Zdobycie jakichkolwiek opakowań z południowej części Afryki, nie wliczając RPA, graniczy niemalże z cudem. Sprzedawane tam czekolady są najczęściej produkowane właśnie w Republice Południowej Afryki. Drugą sprawą jest trudność w skontaktowaniu się z mieszkańcami, którzy byliby zainteresowani pocztową wymianą. Po wielu próbach udało mi się poznać dwie, naprawdę przemiłe osoby z Zimbabwe. Od Trevi z Bulawayo oprócz opakowań otrzymałem ręcznie przygotowaną kartkę:
 A teraz przejdźmy do rzeczy, które interesują mnie najbardziej :) 


Pascall jest marką firmy Crystal Candy założonej w 1965 roku z siedzibą w stolicy Zimbabwe - Harare. Ich flagowymi produktami są landrynki i karmelki, ale sprzedają także różne czekolady. 

W tej samej miejscowości mieści się również Charhon, 10 lat starszy producent różnego rodzaju słodyczy - przede wszystkim ciastek. Oto wszystkie opakowania:
 To bardzo dobry początek na rozpoczęcie 10 roku mojej kolekcji. Przypominam, że celem na 13 lipca 2018 jest zdobycie opakowań ze 100 krajów świata. Opakowania z Zimbabwe zbliżyły mnie o 1 do celu :-)
Dziękuję bardzo Trevi i Siduduzo za wspaniałe egzemplarze!

You Might Also Like

0 komentarzy

Sklep z prawdziwą czekoladą

Subscribe