Barwna seria Tesco Finest*

9/07/2017 07:42:00 PM


Tesco Finest* to linia produktów Tesco o wysokiej jakości z różnych stron świata. Do serii tej należy zestaw kilku 100-gramowych czekolad w bardzo eleganckich, artystycznych opakowaniach. Niestety często produkty wyprodukowane specjalnie dla konrketnych hipermarketów nie są podpisywane przez producentów. Po dłuższym researchu udało mi się na szczęście odkryć iż warianty wyprodukowane w Szwajcarii (z napisem Swiss na przodzie) są dzieła największego szwajcarskiego producenta z Buchs - Frey. Z kolei reszta przyszła prosto z włoskiego Lecco, gdzie znajduje się firma Icam.

Frey przygotował dla Tesco całkiem ciekawe połączenia smakowe, które zasmakują każdemu:
  • czekolada gorzka z cząstkami pomarańczowymi, migdałami i mielonymi orzechami laskowymi
  • czekolada biała z nasionami wanilii
  • czekolada biała z granulkami cytrynowymi i limonkowymi
  • czekolada mleczna z nadzieniem o smaku wiśniowo-waniliowym
W kolekcji posiadałem już czekoladę gorzką 72% kakao i gorzką z miętą pieprzową:
A teraz pora na propozycję włoskiego producenta Icam, gdzie na próżno można szukać jakichkolwiek dodatków. Seria składa się z czekolad Single Origin, czyli powstałych z kakao z jednego regionu.

Oprócz Ugandy 78%, Madagaskaru 71%, Peru 43% i Ekwadoru 74% wiadomo mi także o istnieniu czekolad Peru 70% i Dominikany 85%, których nie udało mi się jeszcze zdobyć.

Czekolady pokazane dzisiaj zdobyłem przy okazji wielkiej promocji na produkty z linii Finest* :D

You Might Also Like

1 komentarzy

Sklep z prawdziwą czekoladą

Subscribe