Peru - Lima

11/16/2017 12:25:00 AM


Przez długi czas starałem się zdobyć jakiekolwiek czekoladowe opakowanie z Peru, aż w końcu poznałem Martina. Dzięki niemu moja kolekcja powiększyła się o 10 peruwiańskich etykiet. Wśród nich między innymi po czekoladach bean-to-bar, czyli od ziarna do tabliczki. A oto nowe zdobycze:
  • Laureatki nagrody International Chocolate Award, tabliczki Cacaosuyo: Piura Nibs 70% i Piura Milk 50% z Limy.
 
  • ChocoMuseo to kawiarnia, fabryka czekolady i muzeum w jednym.
    Sieć ta posiada swoje lokale nie tylko w Peru, ale także w Gwatemali, Nikaragui, Dominikanie, Kolubii i Meksyku. Co ciekawe znaczna większość wyrobów jest przygotowywana na miejscu, a odwiedzający mogą przyglądać się całemu procesowi. Poniżej opakowania po czekoladach bean-to-bar mlecznej z komosą ryżową i gorzkiej 100% kakao.
         
  • Orquidea to marka firmy Industrias Mayo. W ofercie posiadają dwie serie składające się z 7 tabliczek: TABLETAS CLÁSICAS oraz TABLETAS ORGÁNICAS. Do mnie trafiły dwa opakowania z pierwszej serii:
      
     
  • Pozostałe opakowania są po czekoladach: gorzka 70% Domenico z komosą ryżową (quinoa) i szarłatem zwisłym (kiwicha), mleczna 36% Amaz Golden Berry Aguaymanto, 50-gramowa mleczna czekolada La Ibérica i 32-gramowa Nestlé Sorrento.
        
     

    Dziękuję bardzo Martin za tak wiele opakowań. Mam nadzieję, że moja przesyłka dotrze do Ciebie bezpiecznie! 

You Might Also Like

0 komentarzy

Sklep z prawdziwą czekoladą

Subscribe