Festiwal czekolady

4/26/2018 10:13:00 AM


Podczas ostatniego weekendu (20-22 kwietnia) Bielsko-Biała zamieniła się w stolicę czekolady. Na bielskim rynku odbyła się trzecia edycja Festiwalu Czekolady i Słodkości. Przez trzy dni odwiedzający mogli posłuchać lokalnych zespołów, wziąć udział w rozmaitych konkursach i warsztatach oraz oczywiście zajadać się czekoladą i innymi słodyczami, których było pod dostatkiem.

Źródło: https://www.facebook.com/events/178980782746878/
W tym roku miałem przyjemność pojawienia się na tym wydarzeniu wraz z kawałkiem mojej kolekcji. Zwiedzający mieli okazję obejrzeć opakowania polskie i zagraniczne. Największą ciekawość wśród dorosłych budziły stare opakowania, zwłaszcza marki Wedel i Wawel, które wspominali z dzieciństwa.


Na festiwalu spotkałem się także z Piotrkiem Krzciukiem z Sekretów Czekolady, który przeprowadził wykład o tym, jak rozpoznać i jeść prawdziwą czekoladę. W kolejnym poście przedstawię co tym razem zakupiłem u Piotrka.

Podsumuwując, to był bardzo miło spędzony czas, dlatego cieszę się, że mogłem wziąć udział w tym festiwalu jako jeden z wystawców. Dziękuję bardzo Natalii Aurorze Ignacek, jednej z organizatorek tego wydarzenia, za zaproszenie! :)

You Might Also Like

0 komentarzy

Sklep z prawdziwą czekoladą

Subscribe