Instagram

6/26/2019 07:13:00 PM


Bloga o kolekcji prowadzę już od wielu lat. Zaczęło się od bloga na Onecie, a potem przejście na Bloggera w lipcu 2016. Aż sam się dziwię, że ten czas tak szybko zleciał...
Zawsze zdawałem sobie sprawę, że ta strona jest nastawiona bardziej na zdjęcia niż historie. Oczywiście da się na temat jednego opakowania napisać długie wypracowanie o jego wyglądzie, historii firmy czy w końcu smaku samej czekolady. Da się, ale mi zawsze brakowało umiejętności, a także czasu, żeby tworzyć interesujące posty. Samo kolekcjonowanie zabiera strasznie dużo czasu. Skanowanie i katalogowanie, utrzymywanie kontaktu z innymi kolekcjonerami, a od niedawna prowadzenie katologu opakowań na stronie Colnect jest bardzo czasochłonne. Stąd też decyzja o zmianie medium. Od niedawna zacząłem korzystać z Instagrama i bardzo spodobał mi się ten sposób udostępniania treści. Główny nacisk stawiany jest na samo zdjęcie, a krótki komentarz i hasztagi umożliwiają trafienie do szerszego grona. Dlatego też właśnie tam będę w najbliższym czasie aktywny.
Zapraszam serdecznie na profil cho.collect na Instagramie, gdzie będą pojawiać się najróżniejsze opakowania z całego świata z mojej kolekcji! :)

You Might Also Like

1 komentarzy

  1. Trochę szkoda że nie ma żadnych komentarzy pod artykułem. To mi się bardzo nie podoba.

    OdpowiedzUsuń

Sklep z prawdziwą czekoladą

Subscribe