Hiszpania, Grecja i Irlandia

12/01/2018 10:26:00 PM


Dziś kolejna trójka czyli zestaw opakowań z różnych krajów, które przybyły do mojej kolekcji w ostatnim czasie. Na początek przesyłka od hiszpańskiego kolekcjonera kapsli piwnych - Javiera. To już moja druga wymiana z Javierem, tym razem otrzymałem kilkadziesiąt opakowań, przede wszystkim hiszpańskich. Oto kilka z nich:



Drugi zestaw, zdobyty także dzięki wymianie za kapsle, jest najświeższy. Przesyłka przybyła w tym tygodniu, a w środku 6 opakowań greckiego producenta ION. Nadawcą był grecki kolekcjoner Giorgos.


Na koniec trzy opakowania z Irlandii. Pierwsza, produkcji Lir, to mleczna czekolada nadziewana szkocką whisky The Famous Grouse. Udało mi się kupić ją podczas Festiwalu Czekolady w Auchan. Pozostałe zostały mi przekazane przez siostrę i zostały przywiezione prosto z Irlandii. To opakowania marki Kate Kearney's sprzedawane jako tradycyjne irlandzkie słodycze.


You Might Also Like

1 komentarzy

Sklep z prawdziwą czekoladą

Subscribe