Egzotyczne opakowania z Ameryki

1/14/2018 02:06:00 PM


Dziś trochę o przesyłce jeszcze z poprzedniego roku. Aż sam się dziwię, że dopiero teraz udało mi się zdobyć opakowania z Meksyku. Ponad pół roku temu skontaktowałem się z meksykańskim kolekcjonerem - Fabricio i kilka miesięcy później dotarła do mnie zza oceanu koperta z różnymi egzemplarzami. Jako, że żadnej z tego kraju nie posiadałem, nie trudno było wkupić się w moje łaski. Są to opakowania z firm: Dulceria Italiana, La Suiza, Mazapan de la Rosa, McKim oraz Supremo.




Oprócz lokalnych opakowań, Fabricio wysłał mi też po jednej z Argentyny, Kolumbii i co mnie uszczęśliwiło najbardziej, bo z tego kraju także nie miałem żadnej etykiety - Dominikany.
  • Paulista Chocolates z Argentyny
  •  Compañía Nacional de Chocolates z Kolumbii

  • Cortes Hnos. & Co. z Dominikany
Za przesyłkę jeszcze raz gorąco dziękuję, a na blogu już wkrótce kolejne nowe opakowania z różnych stron świata :)

You Might Also Like

0 komentarzy

Sklep z prawdziwą czekoladą

Subscribe