Spotkanie ze Svenem

1/22/2018 10:31:00 PM



Na początku listopada przyjechała do mnie, chyba najbardziej pozytywna postać wśród czekoladowych kolekcjonerów, a mianowicie Sven z Niemiec. Kilka lat temu Sven odwiedził mnie w rodzinnym domu, a teraz historia się powtórzyła. Tym razem gościłem go we Wrocławiu, gdzie studiuję. To był świetny dzień na wymianę opakowań i spacer po mieście. Zwiedzając najbardziej popularne miejsca we Wrocławiu, zaglądaliśmy po drodze do każdego sklepu, gdzie Sven mógł uzupełniać swoją kolekcję o lokalne produkty.
Pomnik Anonimowego Przechodnia, Sven i ja :)
Oprócz miłego towarzystwa i ciekawych rozmów uszczęśliwił mnie bardzo prezent od Svena - czekolada, która znalazła się na obrazku głównym tego posta. Dlaczego jest taka specjalna? Została wyprodukowana przez Amiri i przywieziona prosto z Tadżykistanu! Co oznacza, że jest to kolejne opakowanie z kraju, którego wcześniej nie posiadałem.

A oto kilka innych opakowań, które dostałem tego dnia:
  • Frey (Szwajcaria), Elite (Izrael) i Rouklin (Czechy)
  • Leonidas (Belgia), Kalev (Estonia) i Lacasa (Hiszpania) 
  • Zotter (Austria), Kraš (Chorwacja), Barambo (Gruzja) 
  •  Kraft Jacobs Suchard (Litwa), Republika (Bułgaria) i Hussel (Niemcy)

Dziękuję Sven za odwiedziny, czekoladę i opakowania! :)

You Might Also Like

0 komentarzy

Sklep z prawdziwą czekoladą

Subscribe