Wymiana z Masudem

1/28/2018 05:22:00 PM


A oto kolejny efekt poszukiwań opakowań z dalekich krajów. Masuda poznałem dzięki stronie www.colnect.com Ten wielki bangladeski kolekcjoner, o takiej pasji jak moja wcześniej nie słyszał, ale udało mu się zdobyć dla mnie dwie unikalne etykiety. 
Mimi Chocolate Ltd., z siedzibą w stolicy Bangladeszu - Dhace, najprawodpodobniej nie produkuje już czekolady. Szukając informacji o tej firmie, natknąłem się na wiele postów napisanych przez fanów czekolady Mimi, którzy z nostalgią wspominają jej smak z dzieciństwa. Aż sam jestem ciekaw jak smakowała pomarańczowa Mimi :-) Poniżej skany:

 
Przy okazji zapraszam do kompletnie odświeżonej podstrony Kolekcja, gdzie w łatwy sposób można znaleźć opakowania według kraju produkcji, a także producenta (w sytuacji, gdy jest nieznany - dystrybutora). Wkrótce pojawi się nowy album z opakowaniami o nieznanym kraju produkcji.
Dzięki Masud za wymianę!

You Might Also Like

1 komentarzy

Sklep z prawdziwą czekoladą

Subscribe