10 lat kolekcji!

7/16/2018 07:14:00 PM


13 lipca minęło 10 lat odkąd zacząłem ponownie zbierać opakowania po czekoladach (wcześniej wycinałem je, co nie było najlepszym pomysłem). Przez ostatni rok przybyło mi 1163 nowych opakowań, co w sumie daje teraz 11183 egzemplarzy. W ciągu tego roku udało mi się zdobyć opakowania z 18 nowych krajów dzięki czemu spełniłem cel, który postawiłem sobie w ubiegłym roku - zdobyć conajmniej po jednej sztuce ze 100 różnych krajów. Oprócz pozyskiwania kolejnych okazów miałem dwie fantastyczne wystawy i dwa występy w telewizji, poznałem mnóstwo ludzi z zagranicy, odebrałem i wysłałem dziesiątki przesyłek i oczywiście zjadłem niezliczone kilogramy czekolady. Dziękuję rodzinie, znajomym, kolekcjonerom i wszystkim tym, którzy bezinteresownie zdecydowali się na wysyłanie opakowań :) Do zobaczenia za rok!

You Might Also Like

0 komentarzy

Sklep z prawdziwą czekoladą

Subscribe