12 urodziny kolekcji

7/27/2020 06:34:00 PM



Trochę spóźniony przybywam z podsumowaniem kolejnego roku istnienia mojej kolekcji. 13 lipca 2008 roku zacząłem na nowo zbierać opakowania, po tym jak zdecydowałem już nigdy więcej ich nie wycinać. Minęło 12 lat, podczas których kolekcja zdążyła trochę podrosnąć. Ten rok był dla mnie szczególny, ponieważ nigdy wcześniej nie zanotowałem tak wielkiego przyrostu. W moje ręce wpadły 4184 unikaty, co w sumie daje 16556 opakowań! A to przede wszystkim dzięki Pani Małgorzacie z Wrocławia, która w grudniu podarowała mi swoją kolekcję.


Oczywiście starałem się być także na bieżąco z wychodzącymi nowościami:

Dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do wzrostu kolekcji! To był wspaniały rok, a opakowań wartych pokazania jest całe mnóstwo, dlatego jak tylko znajdę więcej czasu, postaram się pokazać jeszcze inne :)

Cel na następny rok? Może 20 tysięcy? W każdym razie nie przestaję działać i już czekam na kolejne paczki z ostatnich wymian. 

You Might Also Like

1 komentarzy

  1. Trochę szkoda ze nie ma żadnych komentarzy pod tym artykułem.To mi się naprawdę nie podoba.

    OdpowiedzUsuń

Sklep z prawdziwą czekoladą

Subscribe