Skanowania ciąg dalszy

3/08/2020 07:18:00 PM



Ostatnio swoją relację zakończyłem na 22 grudnia. Obiecywałem sobie udostępniać tutaj posty na bieżąco, jednak praca przy katalogowaniu kolejnych opakowań zbyt mnie pochłonęła. Dzisiejsza aktywność jest w ramach odpoczynku, bo praca nad nowym nabytkiem jeszcze się nie zakończyła. Co więcej, obok rośnie już kolejny pokaźny stosik nowych egzemplarzy zdobytych/otrzymanych przez ten czas.

Poniżej znajdują się zdjęcia wybranych opakowań zeskanowanych na początku tego roku. Więcej opakowań z tych krajów można zobaczyć w poszczególnych albumach:

Szwecja



Finlandia



Jugosławia






Estonia


Ukraina




You Might Also Like

5 komentarzy

  1. Jakby komentarzy było więcej to na pewno było by bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy wpis i fajne opakowania. Ja uważam, ze każda firma powinna zadbać o odpowiednie opakowania dla swoich produktów. Można je zamówić m.in tutaj https://www.inco.pl/dzialalnosci/opakowania-z-tworzyw-sztucznych. Sama mam firmę i bardzo ważna jest dla mnie jakość opakowań oraz och wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przekładki tekturowe to doskonałe rozwiązanie dla firm, które pragną zabezpieczyć swoje produkty podczas transportu i przechowywania. Wykonane z wytrzymałej tektury, te specjalne wkładki dzielą wnętrze opakowania na różne przegrody, dzięki czemu chronią przedmioty przed przemieszczaniem się i stłuczeniem. Są one niezwykle przydatne dla firm produkujących szkło, ceramikę, czy inne delikatne artykuły. Przekładki tekturowe są ekonomicznym i ekologicznym rozwiązaniem, eliminującym konieczność stosowania dodatkowego materiału do zabezpieczania towarów.

    OdpowiedzUsuń

Sklep z prawdziwą czekoladą

Subscribe